Cea mai penala tarfa de pe hi5

http://alfa-cris.hi5.com – cea mai mare tarfa din istoria hi5-ului . si asta si-a pus ea singura pozele k a vrut ea… nu i-a inscenat nimeni asta… copil de 15 ani… saracii parinti ai ei dak ar stii k ei cresc o tarfa. Regret faptul ca am stat langa fiinta asta


  1. Vlady

    Florin says:
    cand mi-o sugi fa si mie datias la muie de curva jegoasa

    sau

    zuzublack says:
    bitch impushca’te mori in bezna k girl nu ejti poate maimutza fuck off

    daca zici ca e reala, si o cunosti, de ce a dat approve la asa commenturi??

  2. Anonymous

    vai da cum ai putut sa stai langa ea ?!?!?…Fata asta PUTE , O CUNOSC pe bune ca miroase urat. Si chiar este curva …daca nu era nu isi mai facea poze din astea ..si la cum arata se mai credea si o diva …Marea CURVA ALFA!!!

  3. Anonymous

    O carpa in tot sensul cuvantului…stergi pe jos cu ea si dupa aia la trash cu ea k doar asta se face…;) imi pare rau ptr k abia acum ai obs ce fel de pers e ea…but remeber always aparentele intotdeauna sunt inselatoare 😉

  4. kitto

    In curand poate o vedem si pe Sexytop :)):)):)):))

  5. Anonim

    Nu imi da-ti fratilor si mie poza aia.. O mai are careva.. o stiam dar nu am apucat sa o salvez 🙂 o are careva.. v-as fi recunoscator.. 🙂




Lasă un comentariu