Timpul

Timpul trece tot timpul …. si ma indoiesc ca mai e putin pana inventeaza masina timpului.Dar azi de dimineatza am avut o revelatie,m-a sculat maicamea ,doar ca sa ma culc la loc…nu mai tin minte cand m-a furat somnul,dar stiu ca am apucat sa visez prison break,si ca eram eu bobo,si mai multi tovarasi care puneam pamant intr-o claride,si cel desptept,eu =))😀 ,ii spuneam ca nu va rezista structura,si sa facem altfel.Acum vreo 2 saptamani tot pe aceasi idee am avut un vis,dar in fine.Am apucat sa visez ca sormea conducea pe o ploaie care nu se mai oprea,am apucat sa ajung pe la firma..sa ma mai plimb pe acolo…dar idee este alta. Era 8 si 20 cand am adormit si 8 si 34 cand m-am trezit.

Daca ai putea ajunge sa controlezi un vis…….si ca intr-un minut sa poti sa visezi de fapt 10,sau o ora….sau o zii intreaga,atunci drogurile nu ar mai conta,nu ai mai avea nevoie de tripuri cu ex sau sa tragi liniii pentru a putea avea un moment de relaxare.ai putea oprii timpul,sau macar sa il faci sa treaca de 3600 de ori mai usor decat in „realitatea” pe care o stim noi.

Pana atunci incercati sa dormiti si sa va controlatii visele.Visul interesant incepe dabia dupa ce iti dai seama ca visezi.




    Lasă un răspuns

