Din seria,hai sa ma mai laud putin :P 192 Persoan…

Din seria,hai sa ma mai laud putin😛

192 Persoane


  1. Anonymous

    esti terminat\gay\etc…. dai o bere k ti-am facut reclama:*

  2. vietnam

    Dau,dau berea :))) Dak si zici cine esti😀

  3. Pinky

    Mah, tu nu esti sanatos dar lasa ca te-am facut am 193 de persoane ( in toata lista de messenger :)):D ) hai bafta :*

  4. Anonymous

    Din alea 192 cate sunt bagate la nimereala ?🙂

  5. vietnam

    Prea putine,faza caimi dau astia add,ba dp hi5,ba dp alte siteuri,sau de la voluntariate

  6. Anonymous

    esti idiot amice…
    bfta!

  7. Sahara Penguin

    Si eu ajunsesem pe la 170, si mi-am dat seama ca de majoritatatea nu ma leaga nici macar 2 cuvinte, asa ca am facut „curatenie”. Acum mai sunt doar vreo 100 si un pic…🙂

  8. lvl100

    Si nu te omoara mass-urile ? Eu de la 200 mai am vreo 20 din cauza asta, sau tu ai contacte numai de la Academia Romana care nu fac de astea😀

  9. vietnam

    Am destui terminati care ma omoara cu massurile.primesc vreo 40-50 pe zii cred😐

  10. costel

    ce subiect interesant de discutie…




Lasă un răspuns

