venera

Si altii ca tine…care draq este problema ta ???Esti nf te persifleaza lumea…si intri pe bloguri…sa te simti mai bine…invata sa citesti printre randuri inainte sa dai comentari stupide despre „poezie” aia….Macar apreciez faptul ca ai scris ca esti tu,nu ca ala care a dat cu anonim si nu are tupeu sa se semnezze..macar sa isi puna numele acolo..genul de sifonar imputit…..Vai domne…am personalitate dubla..aja si?O dezvolt pe a 3…..deci _|_ perfectionistilor,cat te batea mata cand erai mica….daca nu scriai cu 2*i ,sau alte greseli .daca am blog..nu am voie sa pun nimik mai vechi despre mine..trebuie sa scriu numai kesti recente….nu ? daca am o amintire mai veche…trebuie sa o tin in mine….am fost cum zici tu ma,teribilist,emo,sinucigas,terorist,hitlerist,comunist,sa stii si tu omul se mai schimba…dar ce sa stii tu,daca stii ca cineva la varsta de 5 ani…a scris gresit o lucrare…..insemna ca la 30 de ani tot la fel de incult este….si o sa scriu cu cate greseli vreau…..si o sa le subliniez de acum in continuare..ca sa le vezi mai bine.

Te pupa tati pe tine,sa mori in rauri de voma🙂


  1. venera

    stii si tu un cuvant mai elevat, persifleaza, si-l folosesti cu orice ocazie :)))

    bun,in primul rand multumesc. ma simt onorata ca o persoana asa importanta ca tine, un viitor shakespear al „jurnalelor virtuale” mi-a dedicat un „blog”.

    mi-a placut foarte mult analiza personalitatii mele. incitanta as numi-o. acele cuvinte ca „nf”, expresiile ca „te batea mata”, „rauri de voma” au demonstart inca o data iq-ul ridicat.

    nu am spus pe nicaieri ca e gresit sa vorbesti de chestiile trecute, chiar deloc, asta nu stiu prin ce algoritmi „complexi” ai calculat-o.

    nu am intrat din lipsa de ocupatie pe blogul tau, ci doar din curiozitate, sa ma conving daca personajele ca tine sunt chiar reale. ca sfat, nu-ti mai mai face public blogul pana nu esti capabil sa accepti si altceva in afara de propriile-ti comentarii. in momentul in care pui un link pe un forum ar trebui sa faci conexiunea logica si anume, cum ca nu toata lumea iti impartaseste parerile dar cu toate astea, au dreptul la opinie. drept de care am „abuzat” eu.

    greselile tale gramaticale nu constau in „i”-uri, ai probleme fundamentale. limba romana iti e necunoscuta. iar observbatia nu a fost doar pentru ultimul post, ci per total asa ca teoria maturizarii nu tine.

    cu durere in suflet iti las in pace textul cel suspendat intr-o colectie de puncte (la o adica si punctele sunt bune cand n-ai cuvinte, maresc numarul de caractere) si astept cu „nerabdare” vreo alta replica inteligenta in caz ca nici acum nu ai inteles exact ce am zis. dar poate ma dai pe spate si intelegi. mai stii?!

  2. vietnam

    DAca nu ma faci si manelist…degeaba postezi:)) .

    „nu am spus pe nicaieri ca e gresit sa vorbesti de chestiile trecute, chiar deloc, asta nu stiu prin ce algoritmi „complexi” ai calculat-o.”

    Dar cand ziceai ca sunt copil teribilist….pentru ca am pus poezia,am scpus clar ca este de 2 ani poezia.

    Si carei faza daca eu scriu cu puncte………asa imi place mie sa scriu.As mai zice cevadar esti prea „perfecta”

  3. flendurel

    sunteti prosti, amandoi, vietname, credeam k poti raspunde unui om cu…calm…nu asa.venera, nu t cunosc, da, plm, omu scrie c vrea.poate e mandru d poezia lui.puteai sa postezi cva gen „si atentia cui voiai sa atragi” nu k esti teribilist si prost.oricu, ai dat dovada d la fel d multa prostie k vietnam la faza aia:D

  4. venera

    flendure, tu have a sit(p.s niciodata nu am zis ca e prost,read again primul meu comment).

    vietnam, vezi, inca o data dovedesti ca intelegi din 2 in 2 :))

    faza cu copil teribilist nu era vezi doamne de ce ai postat ceva ce a fost, era vorba de continut, si daca o scriai azi, tot asta iti ziceam. nu a fost o problema de timp. hai mamicule, eu zic totusi sa te calmezi, m-ai amuzat destul pentru o singura zi.

  5. flendurel

    hmm..reciteste c ai scris.nu cre k un om cu descrierea ta pare prea…inteligent, nu?;) adk, teribilismu e dovada d prostie, in general…la fel k alte kestii mentionate d tne

  6. venera

    teribilismul dovada de prostie? :)) cred ca glumesti. nici pe departe. teribilismul este doar o etapa prin care trece tot omul la un moment dat. so flendurici, once again, unde l-am jignit eu in primul comment? sau faptul ca am evidentiat greselile gramaticale este considerata o jignire? era o simpla constatarea supra unui text care a fost dat publicului la „digerat”. altceva?

  7. flendurel

    hmmm, si tu ti-ai taiat venele la un mom dat?cre k era vorba d un alt fel d teribilism

  8. venera

    teribilismul exista la toata lumea. forma lui de „exprimare” difera de la persoana la persoana.

  9. Amelia

    Flendurel, am inteles de ce te-a afectat asa de tare conflictul dintre cei doi. Pentru un tip care si-a facut blog DOAR ca sa posetze comentarii, si al carui blog se numeste Sloboz, presupun ca e vorba de o usoara unda de frustrare? Ti-e teama ca o sa ajunga Venera si pe la tine?

    A, si inca o chestie. Ca sa poti sa publici comentarii, nu e obligatoriu sa ai blog. Poti sa fii si guest.

    In alta ordine de idei, daca nu convin comentariile, exista inttodeauna optiunea sa le dezactivezi. Atata vreme cat autorul blogului nu face asta, inseamna ca ii plac. Desigur, astanu creste cu nimic traficul de pe blugl respectiv, insa nah, probabil ca e amagirea ca lumea iti citeste blogul.

    A, si inca o chestie. Evident asta e umila si subiectiva mea parere. Nu e prea de bun-simt sa iti las agramaticalitatile online. Orice text urcat pe net ar putea sa fie macar corect din punct de vedere gramatical, daca nu si cu un continut cel putin interesant.

  10. vietnam

    hahaha,you have call for backup…sau ai si tu personalitate multipla :)) Daca nu vine si eliv pe aicia…degeaba ma cert cu voi…ca eu pe ea o iubesc ;))

  11. aly

    Hai bah frate….am scris patru puncte in loc de trei.SO WHAT!!mai lasatzi shi voi gura mare..tre’sa va luatzi de saraq baiat dintr-o prostie…e vina femeii de serviciu kre nu l-a invatzat qm trebuie romana..:D mie mi se pare super „expresiva” poezia lui.ar putea sa ajute catziva proshti..kre,dak ar citi-o,nu ar face la fel k el(cine ar vrea sa ajunga k vietnam?:))eu una ash vrea sa am putzin din comportamentu’ lui(de aqum).nu va mai certatzi din kkturi..;)

  12. flendurel

    amelia, mc k mi-ai zis k pot sa nu imi fac blog, k o s il dezactivez:)pur si simplu voiam sa pot sa las commenturi si knd am dat sa imi creez cont nu am fost atent si am dat doar next si a aparut faza cu blugu si am scris acolo cva.titlu, pur si simplu, nu stiam c sa zic.dak vrei, cauta-i si sunbinteles.nu sunt frustrat, pur si simplu ma enerveaza oamenii kre inceark sa fak p desteptii.si, avand in vedere k e blugu lui, cre k are dreptu sa s exprime cum vrea el vietnam, kiar si cu greseli gramaticale si injuraturi.k nu e cva c s da p un post national d tv si nu poti evita, dak t deranjeaza exprimarea nu citi.hm, cre k t refereai la alt gen d teribilism venera, nu doar la unu inofensiv d adoleshcent, si acel gen, da dovada d prostie, in parerea mea(il bag in aceeasi ktgorie cu cva gen „hai sa batem baba si sa n laudam la toti puradeii d p ulitza”)

  13. flendurel

    si sorry si pt greselile mele, aveam atentia impartita in mai multe locuri knd am scris

  14. flendurel

    si stiu k puteam sa sterg si sa corectez, dak voiai sa zici cva d genu asta, amelia;)

  15. venera

    vietnam, incearca sa observi: 2 bloguri, 2 persoane diferite, 2 usere spb diferite, 2 ip-uri diferite, observi? diferente concrete, nu commneturi anonime. so stii cum e, daca nu stii despre ce vorbesti, este mai bine sa taci. aa si era sa uit, termina cu d-astea: „eu una ash vrea sa am putzin din comportamentu’ lui” :)))

    flendurel, nu poti spune tu mai bine ca mine la ce m-am referit. asta e o „idee general valabila”, o poti folosi si pe viitor. nu mai insista cu „e blogul lui, face ce vrea”. da, face, dar daca l-a facut public ar fi trebuit sa fie si capabil sa accepte parerile contra, like i said. partea asta macar sper sa-ti fie clara.

    and now, vietnam, say :”thank you venera, am trafic pe blog, uuu i’m so, but so happy \:D/”

  16. vietnam

    hahahha =)) nu mai pot de ras :)) daca
    mai devreme aveam personalitate multipla..acum deja o am pe a 3,nu :)) ? Daca te uiti dupa ip…da aly o sa fie de la calc acesta,dar nu am postat eu,a postat aly,fosta mea prietena.Oricum nu ma intereseaza daca
    ma crezi sau nu.

    Cat despre faza cu personalitate multipla..se vede ca nu stii de gluma.

    tu kiar crezi ca stau in traficul tau :))? lol dar vedeta te mai crezi :))) .doar de tine am nevoie…ca sa mai rad si eu din cand in cand.nu vrei sa te scot la un sifon si o eugenie pentru „traficul” pe care mi-ai facut ;;) ?
    HINT :efectulo halo

  17. venera

    te intinzi.

    pui vietnamez, prin tarfic nu se intelege faptul ca eu postez aici :))) of, tu nu te-ai plictisit de dat in spectacol? come on :)))

  18. vietnam

    trafic insmena ca ai dat tu mass…sau ce ai facut…de am avut 10 oamenii cu reffer de la tine

  19. venera

    =)))) aia inseamna trafic? :))) ce am facut? am dat mass? =))) pui, look:
    1. eu nu dau mass-uri
    2. ce face mah? ce ai? ce „reffer”?

    tu vorbesti doar ca sa te aflii in treaba. nu esti un sb pentru care sa ma agit. live with that. cand am zis trafic, m-am rfeferit la faptul ca oamneii iti raspund, ia uite 20 de commenturi numai la postul asta. daca nu ai prins, era un „trafic” folosit putin la figurat si cu o oarecare ironie. in rest, poti fii sigur ca nu am facut nimic altceva.

    of doamne, ca tare nu stiu de ce mai ma pun la mintea ta. clar, prea mult timp liber strica. i need a job.




Lasă un răspuns

